.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مختار اقتصاد کوفه را «هدفمند» می‌کند

در قسمت سی و چهار سریال مختارنامه که جمعه ۲۷ خرداد ماه از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود، جنبه دیگری از شخصیت چند وجهی مختار ثقفی به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سریال مختارنامه، در این قسمت آل زبیر برای شکست دادن مختار، به جای جبهه نظامی «جبهه اقتصادی» کوفه را هدف قرار می‌دهند و همزمان با تدارک‌های نظامی علیه مختار، آل زبیر با تطمیع گروهی از تجار کوفه، اقتصاد ان منطقه را فلج کرده و باعث می‌شوند ارزاق عمومی در کوفه نایاب شود. این موضوع هم به بروز اغتشاش و هرج و مرج در این شهر منجر می‌شود؛ اما مختار با تیزهوشی، ضمن تشکیل «گردان‌های ضربت» و برخورد شدید با تاجران خطاکار، سیستم سهمیه بندی را در کوفه اجرا و با دادن «حواله» به مردم، تلاش می‌کند تا این تهدید اقتصادی را برطرف کند.

از دیگر نکته‌های جالب قسمت ۳۴ مختارنامه، حضور «مسعود میمی» عضور شورای مرکزی کانون برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای ایران در نقشی خاص و جالب است. میّمی در سریال مختارنامه به عنوان «مدیر برنامه ریزی» حضور داشته و با پیشنهاد «داوود میرباقری» کارگردان سریال، ایفای این نقش حساس را به عهده گرفته است. در این قسمت مخاطبان شاهد بخش‌های جدیدی از بازی «کاظم هژیر آزاد» در نقش مُهلب و فتنه گری‌های او علیه مختار خواهند بود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.